Ben je niet tevreden over je aankoop? Dat is jammer! We behouden je graag als klant en doen er dan ook alles om je toch een positieve ervaring met Oetelstore te geven! Wanneer je niet tevreden bent over een of meerdere ontvangen artikelen kun je die binnen 14 dagen na ontvangst retour zenden, mits je retourzending voldoet aan onderstaande voorwaarden:

Artikelen kunnen binnen 14 dagen na ontvangst retour gestuurd worden;
De artikelen die retour gestuurd worden zijn netjes verpakt;

Het ingevulde retourformulier is toegevoegd in het pakket;

  • Artikelen dienen in originele staat te zijn
  • Artikelen dienen ongebruikt te zijn;
  • Indien zo geleverd dienen artikelen voorzien van prijskaartje en/of in de originele verpakking retour gestuurd te worden;
  • Artikelen die op maat zijn gemaakt mogen niet retour (de maatwerk emblemen);

Indien niet aan deze voorwaarden is voldaan, kunnen wij de retourzending niet uitkeren. Het is niet verplicht om de reden voor de retourzending in te vullen. Om onze service te verbeteren zouden wij het waarderen als je dit wel invult. Indien je geen retourformulier hebt ontvangen bij je bestelling kun je deze hierboven downloaden. Het retourpakket kun je als nieuw pakket bij je lokale postkantoor versturen. Retourkosten zijn standaard voor je eigen rekening en kun je bij het postkantoor betalen.

Zodra wij je retourzending ontvangen, wordt het bedrag zo snel mogelijk en binnen uiterlijk 14 dagen teruggestort op uw rekeningnummer. Je ontvangt per e-mail een bevestiging dat je retourzending is ontvangen en het bedrag is teruggestort. Was je oorspronkelijke aankoopbedrag boven de €50,- en is je bestelling gratis verzonden? Wanneer je met de retourzending dan uitkomt onder dit bedrag, houden wij de verzendkosten in bij het uit te keren retourbedrag. Retourneer je je gehele bestelling? Dan krijg je uiteraard het volledige aankoopbedrag inclusief verzendkosten terug op je rekening. De kosten voor het retour sturen blijven wel voor je eigen rekening.